Sony Ericsson G705 zwart, goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Ericsson G705 zwart, goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

lala21332 13-12-2009

ik heb dit toestel nu ongeveer een jaar in bezit. ik ben er nog steeds erg blij mee, ik vind het wel jammer dat hij geen touchscreen heeft, maar dat is natuurlijk persoonlijk. wifi is superhandig. ik dacht eerst ook daar heb je niks aan en je gebruikt het nooit. maar nu als je snel even wat wil opzoeken haal je je telefoon uit je zak en ga je aan de slag, internet gaat ook best snel.ik vind het wel jammer dat tomtom niet werkt dan zou hij echt helemaal compleet zijn. ik gebruik nu wetravel, maar dat werkt bij mij niet echt goed. je kunt wel standart zit er wayfinder op, die is wel goed, maar hij maakt dan altijd verbinding met het internet en als je dan dus geen internet abonnement hebt kost dat je een vermogen. het is een fijn toestel met logische menu's, heeft een goede mediaspeler, en een duidelijk leesbaar scherm. ik vind zelf alleen de camara wat minder, maar deze gebruik ik toch niet, dus dat maakt mij niet zo veel uit. ook dat je meerder wekker is kan stellen is superhandig, hoef je niet telkens de tijd te veranderen. de batarij duur is ook lekker lang, ik doe er met ongeveer 40 minuten muziek per dag een week mee. ik vind hem toch wel een stuk beter dan mijn vorige telefoon(k750i - trouwens ook een goed toestel, de camera van dat toestel vond ik trouwens beter, dat komt ook wel van de autofocus) ik mag nu een nieuw toestel uitzoeken, of ik dat doe weet ik nog niet, want dit toestel bevalt me nog steeds prima. kortom een echte aanrader voor iemand die goedkope telefoon wil die tegen een stootje kan, goed geluid heeft, goed kan interneten(en youtube).

flitz 21-10-2009

Wat een geweldig mobieltje! Dit voorjaar mocht ik van mijn provider een nieuwe gsm ophalen, en werd ik verleid mijn trouwe Sony Ericsson K810i te laten opvolgen door een LG Arena. Mooi toestel, maar ik kon met geen mogelijkheid vrienden worden met het touchscreen. Daarom heb ik na een paar maanden besloten toch weer een SE aan te schaffen. De G705 bleek voor 199,- simlockvrij te koop. Echt niet duur voor zo'n super toestel! Alles functioneert helemaal zoals ik het hebben wil: zeer gebruiksvriendelijke bediening, slimme snelkoppelingen, uitstekend internet, zeer vlotte GPS (veeeel sneller dan de Arena), zeer compact van afmetingen en bovendien esthetisch OK. Wat wil je nog meer? Voor mij nooit meer iets anders dan een Sony Ericsson!

Pietje1 10-10-2009

Telefoon sinds 1 maand in mijn bezit en ben er erg blij mee. Het belangrijkste voor mij was: goed agenda systeem, goede walkman en makkelijk bedienbaar en daar voldoet deze telefoon aan. Geluid voor ringtones is ruim voldoende. Eigen geluiden op te nemen en foto ID, wat ook wel prettig is. Wat ik erg handig vind: diverse wekkers in te voeren op verschillende dagen en tijden.

Netje123 19-07-2009

SUPER telefoon, heb m nu ongeveer 3 weken in bezit en niets dan lof. Mijn persoonlijke ervaringen:

Pluspunten:
Mooie compacte telefoon die er gelikt uitziet, makkelijk mee te nemen in broekzak
Normale toetsen en gelukkig geen touchscreen!
Wifi (superhandig)
Stappenteller
Accu gaat lang mee

Minpunten:
ik kan ze niet vinden!

Kortom: een aanrader eerste klas, ik had geen betere telefoon kunnen kiezen!

maryana 13-04-2009

Ik heb de telefoon nu 2 maanden in gebruik. Bevalt prima. Dat de toetsen te klein zouden zijn, daar heb ik geen last van.

De telefoon ziet er leuk uit en heeft veel mogelijkheden.

Het enige nadeel wat ik heb ondervonden, is dat de batterij redelijk snel leeg is.

Verder prima toestel.

Kamma 22-03-2009

Heb de G705 nu een week in bezit en hij bevalt prima! Goeie extra's en ik ben niet iemand wat gaat internetten met m'n telefoon, heb ik een laptop voor.. Alles werkt perfect en is echt wel overduidelijk te horen! Staat bij mij op stand 5 en dat is hard zat! verder een top telefoon waar ik hoop nog lang plezier van te hebben.

kieskeurigloekie 18-02-2009

Op zich mooi toestel. Veel mogelijkheden. Goed scherm.
Toetsen zijn klein, maar het toestel zelf ook. Voor- en nadeel.

Na ongeveer twee maanden begon mijn toestel vast te lopen. Veel gedoe om hem aan de praat te krijgen, maar loopt steeds weer vast. Software-updates hebben niet geholpen. Toestel is nu terug naar leverancier. Ben benieuwd...

Aangezien mij vorige SE ook na 1,5 problemen opleverde (na reparatie nog niet verholpen) begin ik wat twijfels te krijgen bij de kwaliteit van SE.

Doe er uw voordeel mee.

NW 16-02-2009

Ik was op zoek naar een toestel ter vervanging van mijn K750i. Mijn voorkeur ging uit naar de C905 alleen de dikte vond ik bezwaarlijk. Ik dacht een goed alternatief te hebben gevonden in de G705.

Strak en mooi ontwerp. Geluid en derdelijke prima in orde.

Toch wel wat nadelen aan het toestel. Wifi bereik was zeer slecht (1 m), internet zowel via Wifi als 2G/3G traag en instabiel. Tilsingaal van dit toestel is zeer zwak, ik miste bijna al mijn oproepen. Tot slot het is een toestel waar je dunne vingerjes voor moet hebben. De knop in het midden zit gelijkaan de navigatiering. Telkens als ik die probeerde in te drukken, drukte ik gelijk op de navigatiering en opende zich een verkeerde applicaties.

Gelukkig goede service van de webwinkel en kon ik hem na drie dagen omruilen.

Het wifi bereik zou overigens volgens de webwinkel na een software update zijn verhoogd na 10 meter maar dat heb ik niet meer getest gezien de omruiling.